Fire in the house!

Jag blev ju inte lite rädd nyss när jag hörde hur mamma skrek efter pappa i köket och sa att de brann...
Då skyndade jag mig ut i köket och det visade sig att det brann i ugnen :S ... Usch.
Och nu luktar de bränt i hela huset med , inte allt för mysigt kanske!

Jag kom helt av mig vad jag skulle skriva här eftersom jag blev så chockad xD
Men en sak som hänt som jag inte ska glömma skriva är:

*Susanne pratar i tele med sin pappa*
*Hon lägger på, och säger ngt till mig*
Jag: Är du vaken?
Susanne: HAHAHA va?
Jag: OJ! Nej, jag menade... vad ville han? xD

Sen skrattade vi där tillsammans ;)


Egentligen hände detta igår när vi var på badhuset å sökte sommarjobb, men jag glömde skriva de då :)



På idrotten idag var det ju otroligt kul *not* vi var knappt nåra som var med ^^
Men efteråt.. då jävlar hade ja å Susanne kul en sväng xD

 
Bilderna säger la de mesta ? :P

Nej nu ska ja käka lite ,

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Stackars ugnis :(

Gud va vi skratta fint tillsammans :) och ja tyckte de var kul o greja med tvålis!

2009-03-13 @ 12:27:41
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0