Ettårsdagsfirande (:

Jag har varken haft tid eller ork att skriva här på några dagar, men nu ska det bli ändring på't. Jag kommer lägga upp några inlägg idag, eftersom det hänt så mycket dom senaste dagarna ^^ . Jag börjar med Lördagen :

Hej!

Idag lurade Dennis iväg mig till Jönköping för att vi skulle "fira" våran ettårsdag lite i efterskott. Det hela började med att jag skulle vara hemma hos honom vid halv tio typ och sen bar det iväg... först till badhuset där, där vi badade en stund. Det var synd bara att det var så fruktansvärt kallt hele tin där. Men trevligt var de. Sen bar de iväg till A6 där vi käkade pizza slize (stavning?) så vi blev proppmätta som bare den xD . Sen gick vi omkring i affärerna där. Mötte även Emelie där ^^

Dennis fick för sig att jag skulle få välja valfritt plagg som han skulle köpa till mig, men jag tyckte det kändes så dumt så jag ville inte först... Men jag gick med på de sen å fick en så söt tröjja så de e inte klokt (: Tack älskling!

När vi hade vandrat omkring där i några timmar så bar det iväg hemåt till Skövde igen, för melodifestivalen eller mellis som ja kallarn ibland kunde man ju inte missa, nu när det var final och allt.
Vi kollade på den med Dennis föräldrar, och det var mycket trevligt :) . Å ja e så glad att inte Snälla Snälla vann :D . Den här låten som vann var ju helt okej ändå, men ja tycker inte den passar in men aja.



De fanns la inte så mycket mer att berätta om denna dag, så

Hejsvejs :~




Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken super dag de måste vart, men sluta stava fel på tröjja :@

2009-03-18 @ 09:22:48
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0