1 år <3

tjenixen alla bloggläsare :)
Idag vare skola, och eftersom massa lärare + alla treor är i Tyskland så var 2 av tre utav lektionerna idag utan lärare, och det är ju bara att gissa hur seriöst det blev ;)
Anton och Emelie tog min kamera och sprang runt och tog kort xD, och här har vi ett av deras små mästerverk :



Sen efter skolan gick(!) jag till rese och det var inte ett dugg jobbigt idag :O , trots min jävla huvudvärk och att hungern skrek i magen på mig så klagade jag inte nått , de e nästan kors i taket varning på detta :)
Jag tog kvart i två bussen, (som var jävligt försenad) och sen när ja kom te Mariestad hoppade ja av vid Donken, för mamma skulle hämta mig där... Haha så roligt att få mördande blickar av en viss person på bussen xD

När ja kom hem var jag skittrött verkligen, hade typ migrän och blä... Så de blev te å mosa i sig alvedon, äta lite... sen la ja mig i sängen å somna ^^ . Rätt gött faktiskt om ja får säga't själv.

Något som var mindre skönt var ju att ja skulle ut å mocka sen direkt när ja vakna, å ta in hästarna då också såklart.. Kallt och halt som fan.
Efter det städade jag hos Råttorna, så nu har dom det jättefint i buren :) Jag badade även först Doris, som nästan börjar gilla det här med att bada nu :) Å sen badade jag Chibi och jävlar va ho skrek stackarn :/ . Men dom blev rena iaf och svansarna blev smörjade... (Ja, Chibi har också börjat få svamp...)

Nu sitter ja bara här och skriver och funderar på å ta mig lite is eller ngt att äta, :D

Något som vi absolut inte får glömma bort är att idag, just idag har jag och Dennis varit ihop i ett år :D uuunderbart, synd att vi inte träffades nått idag bara :(
Men vi ses la lite imorn hoppas ja..

Ajaaaaaaaaaaaaaaaa

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Undra om dom leker adolf :D

2009-03-04 @ 23:30:57
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0