Inlåsta på toan

Ojojoj, idag har det hänt så mycket grejer, eller ja.. inte så mkt ändå ;) , men saker jag aldrig trodde skulle hända ^^
Det var iaf såhär att innan idrotten idag var jag så fruktansvärt kissig, så ja skulle bara pissa på toan i omklädningsrummet innan ja å susanne skulle gå in i gympasalen...
Och när jag väl skulle låsa om mig på toan, så gick inte de... jag försökte å ja försökte... Men de ville bara inte, så jag bad Susanne om hjälp, och hon kom in på toan och tillslut fick vi  igen låset, men när vi sedan skulle låsa upp igen ( så hon kunde gå ut å ja kunde pissa) så fick vi inte upp låset, de hade hängt sig på ngt sätt :P
Vi bonkade på dörren å drog å slet i låset, och efter ett tag kom våran idrottslärare å försökte få upp låset utifrån.. men de var lönlöst... Så tillslut kom de ett par låskillar som hjälpte oss. HAHA undrar hur länge vi var där egentligen :D
Vi missade en del av idrotten, men de gjorde inget :)

Sen eftersom webbdesignen var inställd idag så hade jag ett hål på flera timmar, å då passade ja på å va me dennis en sväng :)
Och sedan var det japanska tajm,,, fick tillbaka provet idag :) Mina gissningar lönade sig, 98,5 poäng av 100. alltså lyckades jag få till ett MVG av de :) Det är jag nöjd med ^^

Efter japanskan sen så kom rektorn å frågade ut mig om den lilla toa-upplevelsen tidigare idag.. och jag berättade och han kunde inte sluta skratta.. och så berättade han för en massa andra lärare som också skrattade åt mig. Lite pinsamt kanske ^^

Sen åkte ja hem te Dennis en sväng igen för att sedan åka hem vid halv sju, och glömma att skriva till mamma vilken buss jag tog hem, så jag fick stå och vänta i kylan jättelänge när ja kom hem te mariestad :P




Det har inte varit min dag idag helt enkelt :)

Nu har jag inget mer vettigt att skriva , så

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag trodde vi skulle dö där inne på toan :O , fast det var himla trevligt ändå! ;)



Congratulations till ännu ett MVG :D

2009-02-20 @ 13:11:36
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0