liljornas förbannelse

Jahapp, här sitter jag och hjälper Susanne att fixa nya brushes till sitt ps.. ja tycker fjärrhjälp (som vi använder oss av) är himla kul :)
Och idag har ja inte gjort så jättemycket, Dennis sov ju hos mig inatt (: . Å sen skulle mamma och pappa på kalas i tibro, eftersom min kusin fyllde år för nåra dar sen. Och då fick jag för mig att jag och Dennis skulle bada Gizmo. Sagt och gjort, och här har vi lite bilder från denna stund:





Han blev så rackarns fin tycker ja (:


Men nu sitter ja inte i fjärris längre, utan nu snackar ja i micken me Susanne ! sketaskoj tycker ja :D . De e en sån trevlig liten pratstund vi har! De här måste göras fler gånger tycker ja allt!

Nu ska ja fortsätta snacka!
Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Han är ju så rackarns söt :D vi är mycket för msns röstkonversation :D

2009-02-25 @ 09:18:38
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0