I got Birds in my ears and a Devil on my shoulder...

Idag åkte Dennis hem vid typ två-tiden för jag skulle läsa på prov å så, ... Jag har faktiskt läst lite på japanskaprovet som ska va på tisdag, men ja tänkte kolla igenom de lite mer imorn.
Jag red Aladdin en sväng med i kylan, det gick bra.. han rullade sig ju trots allt bara en gång ;)

Mamma och pappa gick en långsväng me voffsingarna, och tillochmed lilla Kiiwi gick hela tiden, trots att det var så kallt (:  .Alla hade rimfrost i hela ansiktet när dom kom hem igen, sött!

Kiiwi på bild <3


Nu ikväll ska jag väl inte göra så värst mycket mer än att ta in hästarna sen, kolla på Mia och Klara å göra lite läxor.. får se om Susanne kommer hit sen så vi kan göra TMS-läxan me (: .
Och just de, ja ska snart äta våfflor, mums!!
Det var inte igår de ;)


Titta vad gott de ser ut
:D (om man tar bort grädden då deklart (A))


Nu ska ja se om ja kan hitta lite is eller ngt annat gott att tugga på tills maten e klar (:

Hejsvejs :~~~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken mysig liten dag, är du nöjd med va då åstadkommit?

2009-02-16 @ 13:12:46
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0