Practice makes perfect

Fredag idag, shit va denna veckan gått fort :O jag tycker att det känns som det iaf :P
Hade ingen svenska idag av nån anledning så hade ett rätt långt hål, å ja å susanne tänkte dra å käka tacobuffé på Tai house, men nehe.. de hade dom inte :( . Så vi hoppade över maten å drog te ÖB istället å köpte lite snacks ;) Bland annat en ny energidryck, den var mumma !

Efter skolan idag, när jag var påväg till bussen fick jag en så hemskt tråkig tvångstanke... nämligen att jag skulle gå till rese. Det är ju inte så långt dit (nåra km kanske? :P ja har ingen aning) men jag hade varken musik eller någon att prata med, så det var megatråkigt. och hur kallt det var ska vi inte prata om :) . Men då behövde jag inte känna mig tjock efter godiset som jag åt innan idag iaf :)
Sen tog jag 15.05 bussen hem, och mamma kom och hämtade mig vid donken.

Eftersom Tindra löper så ska vi para henne och Zingo, och då skulle vi passa på nu när jag kom hem.. så jag drog ut och sprang en sväng med min sötnos Gizmo sålänge så inte han skulle få damp... Vi sprang en sväng på vägen och han slutar ju aldrig tro att han jagar iväg bilarna när han skäller som en idiot efter dom :P .Han e så söt !
Men efter en stund fick ja ett sms av mamma att tindra bara var arg, så vi får la vänta nån dag igen innan de blir dags för parning. Åh, jag längtar verkligen efter att ha små valpar här hemma igen <3


Lixom, vem kan motstå en sånhär liten sötnos ? (Kiiwi, en vecka gammal)


Nu ska jag snart ut i stallet å mocka ut i tre boxar och en är de inte så mkt att mocka i, pust... blir la typ 15 skottkärror eller ngt xD  .

Hejsvejs :~


Kommentarer
Postat av: Susanne

Va fasen... är de zingo som ska ha bebisar med na? :O

2009-02-20 @ 19:15:34
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0