Torsdag - och jag kommer inte på någon rubrik

BIP-test kan dra åt helvete! Ja hatar sånt.... hade det på idrotten idag, och eftersom ja inte hade med mig ngn astmamedicin så fick jag avbryta även fast jag hade ork kvar pga ja inte fick nån luft och allt blev svart... Klarade G-gränsen iaf innan ja fick hoppa av... Hatar de!

Men sen efter idrotten så hade ja ett såntdär härligt långt hål denna torsdan me eftersom Stefan var sjuk idag. Och då åkte jag hem till dennis under dom timmarna :) . Vi åt och kollade på film.. å ja somna (A) men ja va faktiskt trött ^^.  Och han väckte mig inte heller så :) . Å sen trots att ja helst hade velat ligga kvar under de varma täcket så fick vi åka till skolan igen eftersom jag skulle ha japanska.
När den var slut kom dennis och hämtade mig igen, och vi köpte glass... åkte hem till dennis och glodde på lite yt-klipp.. å så kom hans mamma och berättade att dennis pappa halkat omkull imorse och var på sjukhuset (han hade fått en spricka i foten , så nu är han gipsad och ska ha det i 5 veckor) och se skulle ja spela lite fear 2 innan ja skulle te bussen, men ja tyckte inte de va läskigt :P

Sen tog jag 839:an hem, och när jag tog upp Doris för att kela med henne lite, så märkte jag att hennes svans var jättekonstig! Ja de går inte att förklara i ord riktigt.. lägger upp en bild:



Jag prövade att bada henne för att se om de kunde vara ngt kladd hon fått på svansen.... men det gick inte bort (bilden är tagen efter badningen). Så ja får la åka och kolla upp det där imorgon...

Nu ska jag iaf hämta ngt att dricka, för jag är sjukt törstig... sen blire la situps innan ja lägger mig i sängen... kanske sätter på en film me, vi får se :)

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Är de bra i svansisen än? :/

2009-03-01 @ 17:56:16
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0