Take, take a breath, we've got allt the time in the world.

Vad ska man säga om denna händelserika dag då? Jo det finns en hel del att berätta om den ^^

Dagen började med att jag fortfarande har ont i min stortå, så ja å mamma tejpade den så ja ska slippa böja den, eftersom det gör så jävla ont när ja gör de å ja inte orkar ha massa bandage å skit. bara å bita ihop helt enkelt.
Och så har jag haft så ont i mina revben idag, så fort jag skrattat, sprungit, lyft något så har det lixom huggit till som om någon tog en kniv och skärde upp revbenen på mig. Jobbigt värre... :(

Sen innan engelskan idag när jag skulle ta upp datorn för ja å susanne skulle kolla upp en grej så brände jag mig på den, den var glödhet! och starta den gick inte heller...
Jag blev ju livrädd och trodde den brann eller ngt xD, så vi gick till Mattias Holm och han sa att det nog var en fläkt som var paj, så den är på lagning nu, och jag har en reservdator eller va de heter... :/



Sen vare engelskauppsats på g, och jag fattade ingenting... känns ju bra det här *eller inte*

Och sen hade ja å susanne hål innan matteprovet i matteB som vi skulle ha idag, och det var nog fan det svåraste prov jag gjort i matte! :O Fyfan, IG here I come som ja brukar säga :(

Så efter skolan var varken ja eller susanne på spec bra humör, men vi hade bestämt redan förra veckan att vi skulle ta 4:an ända till Kss idag, och sedan hoppa på 500 bussen hem därifrån... Sagt och gjort men när vi kom fram dit så gick det ingen 500 buss förän 22.20 (kl var la typ tio i 6) .. så vi sprang fram och tillbaka mellan bussarna där tills vi kom på en skultorpsbuss som vi tog tillbaka till rese , och därifrån tog vi 839:an hem sen halv sju..

Sen va ja me susanne å vi gjorde nästan klart hela våran TMS inlämning, den är rätt lång om man säger så ^^ de känns som de iaf. . .

Och nu sitter jag här, har ont som fan i revbenen och fryser ^^.

Oerhört bra dag detta......... eh nej!

Nu orkar ja inte skriva mer...

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Stackars din dator :(

2009-02-25 @ 09:19:34
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0