Sportlovet = slut :/

Jahapp, va ska man skriva här idag då ? ;)  De har ju hänt så oootroligt mkt måste ja säga :) ,
Skola idag, och där hände de lite allt möjligt, bland annat att jag fick tlllbaka mitt Bild&Form prov, som visade sig vara ett VG, och jag är nöjd.. För det var inte så många i klassen som hade fått mer än g. Ett mvg hade ju vart kul att få, men så gåre när man inte läser på (: .

Och så hade ja, susanne nationella prov speaking idag med (nån som kan säga om det var det riktiga eller bara ett test? :P ) Å vi fattade inte ett skit av vad vi skulle göra :P och vi fattade inte texterna vi skulle berätta om.. Hatar Dystopia eller va fan de heter . Men när vi hade förberett oss och såg att Pantzar tydligen skulle prata me oss också så körde vi igång... och vi sa knappt ngt xD . eftersom vi inte fattade... Men vi lyckades roffa åt oss varsitt G iaf, ja fick ett litet + i kanten eftersom ja pratade lite mer än susanne. Men de va jävlarimej inte dåligt att få godkänt på ngt man inte fattade ngt av tycker ja (:

Uscha , !
Imorn har ja TVÅ st prov :( . Ett i Svenska ( som ja inte läst på, och kommer inte göra heller... hur fan ska man läsa på ett prov om en bok? ) , och så har jag Japanska prov . Proven är ju självklart under dom två sista lektionerna, och eftersom jaag går till kl 17 så är jag nog lagom seg i huvet då. Meen sånt e livet som man brukar säga, vi får hoppas att ja blir godkänd å så bara (: '

Nejmen fy vilket tråkigt inlägg... bara massa skola... Men jag har faktiskt inte hunnit med så mkt mer idag, eller jo... Efter matten idag spelade ja å Susanne lite biljard, och jag kan bara säga som såhär att örnarna landade! Vi var sketabra... efter en stund iaf (: . Biljardbrudarna 09 säger jag bara (:
Å sen när ja kom hem så åt ja , å sen läste ja på lite Japanska... och somnade en sväng :P Så det blev mockat jättemegasent idag, men nu är hästarna inne å har de mysigt iaf (:

Jag vet inte om jag eller Gizmo är tröttast, men jag ska inte sova än på nåra timmar iaf, ^^





Hejsvejs :~


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det märks att du gillar skolan :) idag är de dags för billijard igen, och jag längtar ;D

2009-02-17 @ 11:57:15
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0