sing me to sleep



Här sitter jag och lyssnar på musik (:

Jag har äntligen kommit på vad min interaktiva hemsida på multimedian ska handla om (: , nämligen Svampbob :) . Det jobbiga blir bara att rita allt :P
Kanske inte så jättebäst idé, men man blir ju glad av en sån sida iaf.. de hade ja blitt :D

Jag och Susanne hittade ett så trevligt spel förut idag :D ja minns inte va de hette, men man ska iaf rädda Gary :D Skitsött!
Imorgon har ja världens hål, ge mig förslag på vad jag kan göra då (A), har hål eftersom webbdesignen är inställd av nån anledning :P

Nu har ja hunger så in i bomben! Ja ska snart käka korv å strips :)
Ne, nu ska ja spela de där svampbobspelet :D

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Din idé var ju super bra :D

Svampbob spelet är oslagsbart! ;D

2009-02-20 @ 13:09:28
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0