semledagen typ ?

Idag vare tydligen semledagen eller va de heter, men jag gillar inte semlor (bläää) så ja åt ingen hihi.
Ja har egentligen inget att berätta om denna dagen mer än att jag och susanne hittade världens skönaste soffa (okej, nu kanske jag överdrev lite men ändå) att ligga och slappa i på hålen i skolan :) .

Jag har ju lixom inte hunnit göra så mkt mer än skola idag eftersom jag gick från 08.50-17.00 och sen åkte ja hem te dennis tills min buss åkte hemåt kl 18.30.
Å ja har vart / är så jävla trött idag :O de e helt sjukt... orkade inte göra nått imorse typ... så de va bara i me linserna, å ja rörde inte ens borsten.. å så på me kläder å sen äta en knäckis som ja brukar kalla dom... å sen åka å hämta susanne för å sedan åka te bussen....
Ja tror aldrig jag vart så trött i skolan :O , eller jo de klart ja har men de kändes inte som de idag (:

När ja kom hem iaf så åt ja lite hoppisar, mockade, tog in hästarna å nu sitter ja lite vid datorn då...
Ja ska typ försöka sova nu :O alldeles för tidigt för mig egentligen, men ja är så trött...

så...

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker inte heller om semlisar (:

2009-02-25 @ 09:20:11
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0