R.I.P

Han klarade sig inte :'(
Strax innan kl 15 idag tog han sitt sista andetag, lilla Freddy.... Nu slipper han lida mer, men jag saknar honom något så enormt mycket redan ....
Det var hans födelsedag idag... Han blev 12 år, och han har alltid funnits där... Men nu är det slut.

Jag vet inte vad jag ska skriva, ser knappt skärmen för alla tårar....

  
Freddy några timmar innan han dog...

Han fick troligtvis en hjärnblödning för han blev typ förlamad i alla ben, och vi tror han hade något fel på sina lungor också..


R.I.P FREDDY 1997-2009 :'(


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det är ju fruktansvärt, tårarna rinner från min kind :'(

2009-02-10 @ 22:59:53
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0