Not so jättepepp

Inatt fick jag ett uppdrag av min bror, att rita honom, som en animefigur! HAHA, de gick ju inte allt för bra, för ja orkade inte lägga så mkt tid på det, 5 min tog de. Å ja hoppas att han blev nöjd iaf?

Annars har ja inte gjort allt för mkt idag,... mest lyssnat på musik, var ute å busade med hundarna i snön förut när ja va ute me dom...
Jag kan ju inte påstå att ja vart jättepepp på att göra roliga saker idag, pga det som hände igår.. men det känns lite bättre nu... han slipper ju lida iaf, .
Han har det nog bra där uppe i hundhimlen.

Jag är inte kristen och tror på gud och såntdär, men det känns bättre att tänka att han är i en hundhimmel med våra andra hundar som dött.

Vad ska man göra imorgon?

Nu ska jag se om ja hittar nån film eller ngt att se, annars blire la att sitta här å lyssna på musik all night long som ja brukar säga (:


Hejsvejs :~



Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tror du är lite små kristen (:

2009-02-12 @ 14:42:03
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0