Nemen titta vem som skaffat blogg :O

Hehe, jo... sorgligt men sant, nu har jag skaffat mig en... *viskar* blogg !
Vet inte hur pass aktiv och så jag kommer vara här men :P .
Man måste ju testa, så är de bara ^^ . Just nu har jag inget vettigt att skriva om här eftersom jag vart sjuk hela helgen :P

Jag har legat här hemma och inte kunnat äta någonting alls sen i torsdags efter skolan. Jag har druckit vatten me socker i^^ å ja har gått ner 2 kg på de (: Så det är inte bara negativt de här (:

haha, usch vad jag kommer vara dålig på att lägga upp saker här (:


Meeen Hejsvejs  :~



jo men, jag ^^  Susanne säger ja bara :) Uuunderbar människa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka super bloggare vi ska bli! :D

2009-02-01 @ 18:44:35
URL: http://hundrapor.blogg.se/
Postat av: Lindabjuren.blogg.se

Jag har med blogg :D

2009-02-02 @ 12:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0