Längtar

Det blev ingen väntan tills imorgon med parningen ^^. Precis när jag och mamma skulle gå ut och ta in hästarna satte de igång ^^
Så pappa fick vakta dom medans dom satt fast... en stund.. sen kom ju ja å mamma in igen. i 35 min typ satt dom fast :O :P
Vi räknade ut att valparna kommer komma strax efter min födelsedag :')
Jag längtar!

Ikväll har jag inte gjort så mkt annars, Dennis är å supern i skövde me nåra kompisar :) , men han kommer hit imorgon tror och hoppas jag iaf (:
Jag hoppas han har kul iaf, :D .

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll... underhåll mig tack (:
Jag har ju egentligen inget att skriva om nu, eftersom ja bloggade för bara nåra timmar sen^^
sååå





Hejsvejs :~


 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gud va ja längtar efter valparna!!!!! ;D

2009-02-25 @ 09:17:14
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0