Kråkan här (:

Idag var jag i skolan igen då, fast ja e hes som en ful liten kråka (:
Brandlarmet gick igång i skolan då, så fick stå ute i kylan en lång stund medan brandbilar å såntdär kom. . . uscha!
Meeene, annars gick de bättre än va ja trodde att de skulle göra att gå te skolan idag, visserligen va ja seg och blev helt slut så fort ja ansträngde mig men :P

Svenskan var inställd idag så Susanne slutade tidigare, men hon följde med mig till ÖB innan hon åkte hem (vi skulle köpa brevpapper haha xD )
Sen vare Japanska, väldigt seriös lektion idag måste jag säga *not*

"Det finns en hiss på 4:e våningen" är en mening som lilla takae gillar väldigt mkt :)



Efter skolan kom en trött Dennis och hämtade mig :) , Vi käka pizza ( ja jag vet, ja e tjock å fet som en flodhäst ^^) , å tittade lite på tv....
Sen tog jag 18.30 bussen hem, 839an... UUNDERBAR buss måste ja säga (:



                                                                        Jag och älskling, i somras nån gång


Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hallå kråkan :) du gör verkligen roliga saker på dagarna :)

2009-02-03 @ 21:52:31
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0