Jävla fittinlämning

Det var ingen idrott idag pga Jeanette var sjuk, så jag och susanne fick ett hål på över två timmar. . . Och då gick (!) vi ner till stan och åt å gick omkring i affärer. Jag provade världens sötaste t-shirt. (jag älskar verkligen barnavdelningen, så jävla söta kläder måste ja säga) men ja köpte inte den :O :/.

Sen kom vi tillbaka till skolan och hade Webdesign, och sen slutade susanne men jag hade ett roligt litet hål på nästan en timme innan Japanskan... Men sen efter Japanskan kom Dennis och hämtade mig i skolan och vi åt lite å tittade lite på film innan ja tog bussen hem...

 Så här sitter man nu... Skriver på en inlämning i teknikutveckling & företagande som aldrig verkar vilja bli klar :(
 Jag kan verkligen inte skriva :O !!! och jag har ångest och skit :( , det ska lämnas in imorgon senast kl 00.00 och jag har hur mycket som helst kvar känns det som. FAN!
...jävla fittinlämning, den har förstört min kväll!

Ne nu ska ja bara gå å dö lr ngt (:


Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi får gå till barnavdelningen nån mer da och köpa nåt :D

2009-02-06 @ 23:10:12
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0