Imorgon smäller de

Igår var ja å Dennis på Seven Pounds då, den var bra. Å en tjej som satt breve mej grät x'D , de tyckte ja va lite kul.
Å idag har vi inte gjort så mkt egentligen, kollade på Tjenare Kungen en sväng, mycket bra film måste ja säga (: Framförallt musiken som är där i, <3 på den.
Sen tog jag 18.15 bussen hem till Mariestad igen ,
Ja "fick" egentligen inte åka hem idag för Dennis, men ja måste ju eftersom ja ska va me Susanne å klippa mig imorn (:
Å sen blire fika å pulkåkartajm om snön stannar kvar :D.

Nejmen klippa sig imorgon... ja längtar :D . Med andra ord:
IMORGON SMÄLLER DET

(Bild från när ja va sjuk ^^, skabb som bare den)

Mitt hår berhöver verkligen en extreme makeover som man brukar säga (:




Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du har blitt beroende av tjenare kungis som ja kallar'n ibland :)



Jag längtar så tills våra små busigheter imorrn, eller idag blire ju :DD

2009-02-09 @ 00:08:45
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0