IG here I come

Lämnade in min Grafkom. A  uppgift igår, och ja tror seriöst inte att ja blir godkänd på den :S.

Det ser mörkt ut de här ^^. IG here I come...

Men snart e de lov, om nåra timmar faktiskt (: De känns rätt gött faktiskt!
Å på månda ska ja nog klippa mig med, men frågan är bara hur ? :'O Nått förslag?
Ja har typ ingen aning om va ja ska göra på lovet, slappa orkar ja inte :S  Måste göra nått :D

Nu sitter ja här å har databashantering, å gör en trevlig liten webshop, men de går inge bra för lilla mig om man säger så ^^.
Meen de löser sig nog, ja tror att problemet är att jag e så jävla sugen på godis !! Det är helt sjukt verkligen....

GE MIG GODIS! lix ^^ . typ sura saker, MUMMA!

I helgen ska  ja va hos Dennis, så vet inte om han låter mig skriva blogg då ;)

Hejsvejs :~


Kommentarer
Postat av: Susanne

NU ÄR DE FÖR FaSEN LOV :D

2009-02-06 @ 23:10:57
URL: http://hundrapor.blogg.se/
Postat av: gute

googla "kul saker att göra" - 3 030 000 träffar.

2009-02-07 @ 01:26:34
URL: http://gaute.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0