Fredagen den 13:e

Jahappsan, ja hann inte skriva ngt här igår eftersom Dennis kom hit och överraskade mig (:
Men igår gjorde ja väl inte allt för mkt kan jag ju inte påstå, var ute me hundarna i snön å busa, satt lite vid datorn, försökte göra matteläxa och kolla igenom Japanskaprovet som ja har på tisda... men ja orkade inte de sen (A) De får gå som de går helt enkelt. 

Idag har ja inte hunnit göra så mkt än, å Dennis står ute i köket och pratar WOW med Jimmy, de e ju så jävla tråkigt..
Så jag satte mig vid datorn lite och lyssnar på lite bra musik istället :)
Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men ngt måste ju gå att komma på (: .

Idag är det Fredagen den 13:e också.... lär ju ha massa otur idag eller ngt... aja
Skriver kanske senare (:

Hejsvejs :~


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hade du mkt otur? :O

2009-02-16 @ 13:15:14
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0