en stor klump....

Jag har en stor klump i magen nu när jag skriver detta, är rädd...
När jag skulle gå ut med hundarna i morse fanns det en lapp på köksbordet från mamma där hon skrev att Freddy inte hade kunnat resa sig upp ens i morse,... Och det kan han inte nu heller, han bara ligger och skriker :'(
Jag gav honom lite vatten nyss, och det drack han iaf... 
Jag vill inte att han ska dö :'(
Älskade Freddy.... försvinn inte :'(

Jag vet ju att du är gammal, döv och lite virrig och att du snart faktiskt kommer försvinna...
Men jag vill inte att det ska hända
min fina lilla freddy.....



(Skriver kanske mer ikväll......)

Hejsvejs :~


Kommentarer
Postat av: Susanne

Han har i alla fall haft ett bra liv :)

2009-02-10 @ 23:02:54
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0