De gick inte riktigt som jag hade tänkt ^^

Idag var det ju då tänkt att jag skulle gå till skolan igen, men icke sa nicke! Imorse när ja skulle ta fram en tröjja ur min garderob så *poff* så låg ja på golvet ^^  . Svimmade,... och mamma märkte de eftersom jag inte kunde sitta upp ens efter de, så då blevre ingen skola för min del... :(
Så idag har jag bara legat i min säng och försökt sova, och smsat lite med Susanne och Emelie (från susannes mobil)
. Smsade med Dennis imorse med, men ja tror han sover nu :P

Nu har jag äntligen lyckats mosa mig upp till datorn, och jag är verkligen VRÅLHUNGRIG!!!!!
Men mamma skulle köpa med sig pizza hem till mig sen, så jag hoppas hoppas hoppas att jag kan äta den....

Skriver mer lite senare om hur de gick.... (:

Hejsvejs :~




Kommentarer
Postat av: Susanne

Det låter ju som en underbar dag, lyllos dig! :)

2009-02-02 @ 19:00:23
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0