När trollmor har lagt de elva små trollen ;)

Nu tänkte jag skriva lite mer om vad som faktiskt hänt idag :)

Dagen började med att jag och Susanne tog en prommis till skolan från rese :) Det var så himla trevligt, och vi hittade en minigolfbana på ett ställe, där vi bara måste spela nån da :P Ja har ett svagt minne av att ja kissat där nånstans när ja va liten, men ja e inte säker :P

När vi var nästan vid skolan så gick vi ikapp Siv/rut och då börja ho snacka me oss om varför vi inte hade mössa och vantar på oss ^^ himla pinsamt.
Men jag tror vi kommer gå till skolan från rese varje dag nu när vi blitt så hurtiga :D



När vi kom till skolan var både ja å Susanne megabajjiga :O Men när vi gick på toan så blev de bara varsinn fis ;)

Har ju även haft prov idag som jag skrev förut, och det gick verkligen sämst ever... :(
Så då var ja på lite dåligthumör en sväng, men det blev bättre sen när Dennis hämtade mig :)
Han hade vart gullig och gjort en "överrasskningsfruktsallad" till mig :') Tack älskling, och förlåt för min reaktion :P
De kunde man inte tro om honom precis, att han skulle åka till en affär å köpa frukt å sen skära fruktsallad :)

Sen när ja kom hem så åkte mamma och jag och handlade lite olika grejjer, och sen mockade jag. Sen åt vi, tacos blev de :) Mumma!

Nu ska ja typ gå och lägga mig, jag är så himla trött nämligen :)

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Trollsången var nog dagens favvislåt :D hoppas minigolfa öppnar snart!!!

2009-04-03 @ 12:33:02
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0