nemen, kors i taket... ett inlägg :O

Nejmen oj! här har ja inte skrivit på nåra dar, ^^
men ja kan sammanfatta dagarna som gått ;)

Fredag: Underbar dag, jag och susanne gick till skolan från rese och på vägen köpte vi jordgubbar som var uuunderbart goda :D .
Sen på vår lunchrast så klättrade vi på tak , fick en utskällning av en sur tant, å sen lattja vi boll :D Efter skolan gick vi till donken å köpte glass å varsin dricka med extra mycket is :D. Sen på kvällen gick jag och Dennis på bio, fast and furious blev de :) mkt bra film !
   


Lördag: Kalas för min moster som fyllde 50 år. Sen på natten blev det streetrace :D

Söndag: Då var jag sjuk så jag låg mest och sov ^^

Måndag: Fortfarande sjuk, så tog det mest lugnt...

Idag: Ja, idag så mår jag lite bättre, är tokförkyld men ja kan prata bättre iaf:) Jag har städat mitt rum idag med, det behövdes kan man ju säga^^ . Jag och mamma åkte också till Friskis&Svettis och tränade idag, och ja ja veeet att man inte ska träna när man är sjuk, men det gick bra ändå :) . blev lite tröttare än vad jag skulle blitt om ja va frisk bara.
Nu jävlar har ja kommit igång me träningen, Susanne vill du följa med mig på kickboxning nästa lörda? :P


Nu ska ja slappa hele kvällen, och jag har hunger... undra när de blir mat ^^

Nu ska ja ge djuren mat å så, hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kickboxning är som gjord för mig, så mitt svar blir JA!!!

2009-04-07 @ 20:56:57
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0