I want to feel weightless, and just fly away

Idag var det sådär härligt varmt ute :) , och eftersom jag inte kunde vara med på idrotten (stukad fot) så fick jag sitta där i solen och titta på när klassen spelade brännboll m.m. :) Det var varmt och skönt ! :D . Sen efteråt satte jag, melinda, emelie och anton oss i solen innan webdesignen började, vi satte oss även hos italienarna en sväng när dom satt en bit bort i en stor klump. Lite kul att dom knappt kan nån engelska ^^

sen webdesignen då.... Ja, precis innan lektionen så skrämde Stefan upp mig och sa att jag verkligen behövde oroa mig inför att få tillbaka provet, så ja va verkligen livrädd när ja fick mina provpapper..
men jag fick VG :D . fyfasiken va bra eller, jag är helnöjd eftersom jag inte läste på till de provet :) . (och provet var på en massa kodning å skiiit)



nu har valparna börjat få färg på nosen :')






 


Kommentarer
Postat av: Anton

GULLIGA småhundar! :D

2009-05-20 @ 09:27:17
URL: http://finest.se/antonponken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0